När allt är orättvist

Igår fick jag veta att en tjej som gjorde fet dagen efter oss fick ett tidigt missfall. Jag hoppades verkligen att hon skulle lyckas denna gång. Sen jag började följa hennes blogg före sommaren (nabbarochklor.bloggproffs.se), har hon nu gått igenom ett misslyckat ivf försök samt två tidiga missfall och ett ma. Och det känns så otroligt orättvist. Allt som hon och hennes man drömmer om är ju att ge sin son ett syskon. Jag är glad och tacksam över att det hittills flyter på för Flingan och mig (idag har jag t.o.m. beklagat mig över mitt illamående). Men jag tycker någonstans att om det finns någon balans och rättvisa i världen så är det den tjejens tur att bli lycklig! Jag hoppas innerligt och av hela mitt hjärta att hon en dag får uppnå drömmen om ett syskon. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: