Fler tester med risk för att vara testnarkoman

 
En massa flytningar och molvärk till trots är ägglossningstestet negativt. Morgonens test är det gröna som är näst längst ner. Lunchens är det gröna som är längst ner och kvällens det blå som var det negativa digitala. Övertestar jag? Antagligen, men jag vill verkligen inte missa ägglossningen. Just nu är jag lite nervös och orolig för att det kanske inte kommer bli någon FET denna månad. Jag sätter mitt hopp till morgondagen.
1 Maria :

skriven

Ta det lugnt vännen! Jag är en mycket rutinerad testare och jag vet att ÄL-testerna slår om på bara nån timme. Jag ser ju på dina testar att de ökar i styrka. Det slår strax över och blir positivt❤

Svar: Tack! Jag litar på din expertis :) Förhoppningsvis är det positivt imorgon så det kan bli FET på fredag. Kram
langtaneftersyskon.blogg.se

2 Lin:

skriven

Nu är det nära! Oroa dig inte! För övrigt hade min klinik ansett att det blåa är positivt om det sedan blir svagare!

Svar: Tack! Idag har jag fått fullt utlag. Hur går det för dig?
langtaneftersyskon.blogg.se

3 Lin:

skriven

Det går bättre!! Nu äntligen blev strecket starkare i eftermiddags. Jag är så glad! Vad roligt att vi kanske kommer att följas åt denna omgång.

Svar: Vad roligt att det ser bättre ut för dig också. Det finns ju mycket som kan krångla än, men jag hoppas att vi får följas åt!
langtaneftersyskon.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: