Flingans hjärtslag

Idag kl 15:00 infann jag mig på Fertilitetsenheten. Eftersom jag mådde illa och sambon och sonen var lediga, följde de med mig dit. Jag blev inkallad av läkaren som upptäckte mitt myom. 
Nervös la jag mig i gynstolen med sambon och sonen bredvid. Jag såg ganska snabbt en liten bebis på skärmen. Dock tyckte jag att den var oroväckande stilla och jag tyckte inte att jag såg några hjärtslag. Det gjorde dock läkaren och när hon visade oss såg vi också. Bebisen var precis så stor som förväntat och på slutet kunde vi också se att den vinkade lite med handen.
Det var underbart att se att allt såg bra ut så här långt. Att jag faktiskt har en bebis i magen. Jag behövde uppmuntran i allt kränkande. Jag har kräkts lika mycket som tidigare trots lergigantabletterna. Men jag kämpar på. Någon gång vänder det...
1 Darkeningangel:

skriven

Heja dig och lilla Flingan ♥
Har tyvärr inget tips mot illamåendet mer än låt inte läkaren bestämma om du mår bra eller inte. Stå på dig om du behöver bli sjukskriven längre. ♡

Svar: Tack! Jag får ta en ny vända med läkaren i nästa vecka. Kram
langtaneftersyskon.blogg.se

2 AnnC:

skriven

Härligt att höra, grattis!! Låter väldigt jobbigt med illamående och kräkningar dock, jag hoppas du får lite lugn och ro snart så du kan njuta av din efterlängtade graviditet!
Här gick det inte bra, missfall v 4+6. Nytt försök med progesteron, blir test imorgon.

Svar: Tack! Beklagar ditt missfall. Hoppas progesteron hjälper nu. Kram
langtaneftersyskon.blogg.se

3 Maria:

skriven

Åh så härligt, alltid en underbar känsla att få se hjärtat slå💗
Håller nu tummarna att vi båda snart ska vara klara med illamåendet. Kram

Svar: Instämmer i det! Kram
langtaneftersyskon.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: