Andas in. Andas ut. Paus.

Igår släppte oron gradvis. Igår kväll började det plötsligt att mola. Just nu molar det och värker en del i livmodern. Tiden får utvisa om det är flingan, progesteronet eller mensen. Jag tror i alla fall att det i alla fall var progesteronet som gjorde att brösten ömmade igår.
Så fort oron kommer försöker jag fokusera på min andning. Andas in - andas ut - paus. Andas in - andas ut - paus. Varje sekund för mig framåt den tidpunkt då jag vet resultatet av vår första FET.
Igår föll säsongens första snöflingor från himlen. Jag tänkte då lite extra på flingan i min livmoder. Jag tycker om att ruva under julen. Det är ju något magiskt och hoppfullt med denna tiden på året.
1 Maria:

skriven

Håller alla tummar och tår för er! Och visst är julen en magisk tid där ens önskningar slår in! Njut av en fin adventssöndag.

Svar: Tack så mycket. Hoppas du också får en härlig söndag :)
langtaneftersyskon.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: