Hur mår Flingan?

Mitt i allt julstök blir jag lite orolig. Illamåendet är bättre. Jag kan öppna kylskåpet utan att kvälja. T.o.m. lukta på grytan med revben som kokar. Att molvärken minskat betydligt de senaste dagarna känns inte heller så bra. Jag hoppas att Flingan har det bra inne i livmodern. Men jag är också rädd. Tänk om något är fel? Googlandet svarar att plötsligt minskade gravditetssymtom ofta föregår ett missfall.
Med sonen var illamåendet ganska konstant även om det förekom bättre och sämre dagar. Jag blundar och nynnar vidare till julvisorna på radion medan jag håller tummarna för Flingan. Imorgon är det tre veckor sen jag fick det första svaga plusset i vecka 3+3. Jag vill ju fortsätta vår resa nu. Jag är inte beredd att sluta!
 
God jul kära läsare!
1 Line85:

skriven

Hej!
Jag tappade alla mina symptom i vecka 9-10, över ett par dagar försvann allt illamående, all molvärk, ALLT!
Det gick bra för det. Är i vecka 38 nu och barnet mår prima :D

2 Sofia:

skriven

Usch, jag kommer ihåg den läskiga första tiden med H i magen. Mina symptom kom och gick och varje gång de försvann ett tag var jag livrädd! Håll ut om du kan, Flingan har det säkert bra.

3 Sandra:

skriven

Själv har jag börjat få ont i magen idag :( Inte växtvärk ont, utan ont ont. Hoppas verkligen att det bara är nåt tillfälligt! Håller tummarna för att både din och min flinga mår bra.

Svar: Håller mina tummar för dig! Kram
langtaneftersyskon.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: