Två streck?

 
 
Igår tog jag ett graviditetstest som var helt blankt... Liksom alla andra graviditetstester som jag tagit sen vi började försöka.
Imorse utsatte jag mig gör pinan igen. Idag är jag tio dagar efter ägglossningen och jag plussade ju med sonen elva-tolv dagar efter ägglossningen. Idag dök det plötsligt upp ett svagt, svagt streck på rätt ställe. I starkt ljus syntes det inte och jag vet inte om jag lyckades fota det så att ni ser nåt. Men själv kunde jag ju se att något var där. Kanske har jag drabbats av spökstrecksfenomenet som jag hittills bara har hört talas om. Eller så är flingan kvar. Oavsett vilket gav det mig extra hopp att ta mig igenom de här sista dagarna. Och jag fick lite mer kött på benen för att undvika ost och rökt lax på julbordet ikväll.
 
 
1 Hanna:

skriven

Hoppas att det är något. :) Jag vet inte var strecket ska synas på såna där test, men jag håller tummarna för er skull. :)

Svar: Tack :)
langtaneftersyskon.blogg.se

2 Azielle:

skriven

Hoppas hoppas hoppas!

Svar: Jag med :)
langtaneftersyskon.blogg.se

3 Maria :

skriven

Men jaaaa det är ju superspännande👏 Det är svårt att se på bilden men har du anat ett streck så är det nog positivt för har man sett tillräckligt många negativa test så märker man skillnaden. Mitt tips är att du går och köper Clearblue digital så behöver du inte analysera strecken, då står det svart på vitt 😊kram

Svar: Jag förstår att det inte är så tydligt. Min sambo lyckades dock också ana något. Speciellt när jag visade honom det helt blanka testet från igår. Jag ska se om jag har mod att köpa ett digitalt. Att se orden "inte gravid" känns skrämmande. Kram
langtaneftersyskon.blogg.se

4 AnnC:

skriven

Jag ser det! Jag tror absolut flingan är kvar! :)
Är i samma sits, äl+10 idag och tycker jag skymtar något, fast ännu svagare än ditt! Så jag ser säkert i syne.
Jag blev gravid förra månaden men det var en kemisk :(
Håller tummarna att det blir starkare :)

Svar: Då får vi hoppas för oss båda två då :)
langtaneftersyskon.blogg.se

5 Maria:

skriven

Vilket test har du anv nu? Om ni båda sett en skillnad då är det inget snack, då är det positivt. Ta ett digitalt imorgon med morgonurin så kommet det stå Gravid 1-2 veckor😊. Kram!

Svar: Det är billiga tester. Tror jag väntar med det digitala :) Molvärken har gett med sig en del så jag avvaktar nog om det kommer mens trots allt. Kram
langtaneftersyskon.blogg.se

6 Lisa :

skriven

Ooh vad glad jag blir av att följa lilla flingan. Jag gjorde faktiskt ett test på dag 6 tror jag med blastocyst. Det visade riiiktigt svagt men jag anade något rosa om jag höll det mot en vit vägg. Efter flera timmar tog jag upp det igen och strecket hade smalnat av men blivit nååååågot starkare. Sen tog jag digitalt dag 8.. Stor kram till dig! /Lisa

Svar: Jag hoppas att jag ska kunna följa dig :). Har dock inte känt molvärk sen imorse, vilket är lite oroande... Kram
langtaneftersyskon.blogg.se

7 Maria2:

skriven

Det är inte supertydligt antagligen pga kameran, men jag ser ett streck om man tittar på det vita mellan dem. Lite som att vissa stjärnor syns bättre när man tittar bredvid. Håller alla tummar och tår här, skippa ost och lax ikväll. Det hade jag gjort med det testet 😊

Svar: Tack! Klarade mig igenom julbordet utan lax och ost. Tror inte att någon märkte det heller :)
langtaneftersyskon.blogg.se

8 Sandra:

skriven

Hoppas verkligen att det är ett + för er!!! Jag ser absolut 2 streck på dina bilder, men tillhör själv kategorin som fått flera spökstreck, så väldigt svårt att avgöra än. Möjligt att ditt streck är mer rosa (mina spökstreck är alltid gråa) så håller tummarna för det!!!
Själv har jag precis bokat tid för utredning och vår resa drar igång i januari -15. Vill verkligen att du ska plussa nu och att ni ska få erat syskon! Det ger mig hopp om att vi oxå så småningom ska lyckas få ett efterlängtat syskon till vår dotter. Hade aldrig kunnat drömma om att hamna i den sits vi nu är i :(

Svar: Tack! :) Jag hoppas såklart på att det är ett riktigt streck. Men som sagt, det kan ju vara spökstreck också. Molvärken har gett med sig, så jag vet inte om jag vågar hoppas. Hoppas att ni kan få svar och hjälp på traven i januari.
langtaneftersyskon.blogg.se

9 khaleesi:

skriven

åhhh så spännande, håller tummarna. :D

Svar: Tack vännen! Kram
langtaneftersyskon.blogg.se

10 Am:

skriven

Jag håller tummarna! Lycka till!

Svar: Tack :)
langtaneftersyskon.blogg.se

11 lin:

skriven

Jag ser det!!! Åh, vad roligt!!!!! :-) Härligt!

Svar: Vad kul att du också ser det :) Det känns pirrigt, men än vågar jag inte riktigt tro på det innan jag sett en ökning. Kram
langtaneftersyskon.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: