Vår flinga

Nu är vår lilla flinga på plats i min livmoder. Jag har lämnat Örebro och stannat längs vägen för att ordna lite mat åt oss.
Arbetsnamnet kommer från den lilla vita prick som jag såg på ultraljudsskärmen mitt i livmoderhålan efter att läkaren var färdig med placeringen. Enligt läkaren hade flingan klarat upptiningen bra och var nu en fin blastocyst. Hon verkade också mer nöjd över insättningen än vad hon var sist då hon inte lyckades komma åt med första vals katetern. 
Jag blev så klart skengravid direkt. Men nu känner jag mig lycklig och förväntansfull! Heja flingan!
1 bea:

skriven

håller tummarna! vi ska göra syskonförsök igen om några veckor vilket är läskigt och oroligt. kommer fortsätta följa er och kanske blir 2015 ett alldeles speciellt år för oss. kram

Svar: Tack och välkommen att följa mig! Visst är det läskigt och skrämmande med ivf, men samtidigt är det nödvändigt om vi ska uppnå vår dröm. Hoppas ni lyckas! Att 2015 blir vårt år! Kram
langtaneftersyskon.blogg.se

2 lin:

skriven

Heja Flingan! Jag tror på den! Och ett stort grattis till dig som ruvare. Du känner kanske till att den finns en del kvinnor som bara blir gravida med frysta embryon, inte vid färskförsök, du kanske är en sådan? ;-) Nu kör vi!! Stor kram!!

Svar: Nej det visste jag inte. Vad intressant. Vi får hoppas att det är så för mig :) Idag har jag vissa tvivel tyvärr. Jag förstår inte hur jag alltid känner mycket första dagen: pirr, mensvärk etc. För att idag inte känna nåt. Stort lycka till gör dig idag! Kram
langtaneftersyskon.blogg.se

3 Azielle:

skriven

Jag håller tummarna stenhårt nu!

Svar: Tack! :)
langtaneftersyskon.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: