Snart ska vi hämta lillebror

Sista magbilden i vecka 40 (39+0). Blivande storebror jämför mage med mig genom att magputtas.
 
Nu är det inte långt kvar innan klockan ringer. Sömnen i natt har verkligen varit minimal. Allt som allt har jag lyckats skrapa ihop drygt tre-fyra timmar. Men nerverna är verkligen på utsidan nu. Tusentals tankar flyger genom huvudet och ni kan säkert föreställa er några av dem. Snart ska jag duscha sista duschen med antibakteriell tvål och dricka lite saft innan vi beger oss till förlossningen. I magen har bebisen varit ovanligt livlig. Han känner nog av att jag är nervös. Om allt går som det ska kan jag snart lukta på en nyfödd bebis. Allt känns helt galet overkligt. Ute gryr dagen och idag verkar det bli sol.
1 Hanna Karlsson:

skriven

Hoppas att det går bra!

Svar: Tack :)
langtaneftersyskon.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: