Bortskämd på spa!

Idag skämmer vi bort hela familjen på spa. Sambon, jag, sonen och lilla Flingan i magen. Sonen är överlycklig för att ha fått plaska i poolen nästan hela dagen och jag är lycklig över att ha möjlighet att titta på när han busar. När maten bara serveras hela tiden är faktiskt illamåendet mer hanterbart. Jag hoppas på att det är ett positivt tecken. Att det finns hopp om att jag ska kunna njuta av mat igen. Självklart finns dock en viss oro där också.
På torsdag har jag ett tidigt ultraljud inbokat. Jag hoppas på att få se en busig bebis med ett hjärta som slår. Samtidigt vet jag att det inte är självklart. Flera längtansvänner har fått missed abortions konstaterade runt den tidpunkt som jag är i nu.
Vi ska fortsätta med spa imorgon också. Det känns skönt att få njuta ordentligt innan vardagen rullar igång på onsdag. Planen är att jag ska börja jobba då om illamåendet tillåter.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: