Lite cravings

 
Faktiskt tycker jag att tre lergigan comp dagtid samt en lergigan 25 på kvällen hjälper. Det är dock inte perfekt. Enstaka kräkningar och visst illamående förekommer liksom att jag ibland är trött. Men jag tar mig faktiskt upp ur sängen dagtid! Det som känns mindre bra är som sagt att det blir en del pillerknaprande. Lergigan ska ju inte vara någon fara, men det känns ändå lite konstigt att ta tabletter med en liten bebis i magen.
Igårkväll fick jag ett plötsligt sug efter allt möjligt. Eftersom jag mått pyton den senaste tiden och sambon inte är matintresserad nog, gapade våra förråd toma. Även om jag inte riktigt aktivt kan planera middagar än gjorde jag ovanstående impulsinöp. Oststjärnorna mumsade jag i mig igårkväll och gifflarna nu till frukost! Inte det nyttigaste, men när man mått som jag mått den senaste månaden är inte nyttighet den viktigaste faktorn. Nu gäller det att återuppväcka lusten att äta!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: