Lycklig!

Igår kände jag bebisen. Den killades, snurrade och buffade för fullt inne i magen. Kanske har den också behövt vila efter influensan? Efter all hosta har den nog blivit rejält omskakad därinne. Jag är mest lycklig för att vårt mirakel är kvar. Snart har vi klarat oss igenom halva graviditeten. Jag känner mig redan ganska otymplig när jag till exempel ska resa mig från sängen. Men annars är det en ganska bra period just nu. Har inte kräkts sen i tisdags då illamåendet fick en påspädning av influensan. Imorgon ska jag göra ett nytt försök att jobba. Min plan är i nuläget att försöka jobba till midsommar och sen gå på mammaledighet. 
1 Ester - ett kreativt liv:

skriven

Härligt att snart halva tiden har gått! När var ni beräknande? /En som snart också har gått halva tiden :)

Svar: Är beräknad till den 15/8. Själv då? Det känns som om tiden går fort nu! :)
langtaneftersyskon.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: