Imorgon

är förhoppningsvis dagen då jag ruvar igen!
 
Jag har tagit en semesterdag från jobbet. För kollegorna har jag berättat att jag ska adventsfixa hemma. Denna gång är det bara ni kära läsare och min sambo som vet om det stora som ska ske. Jag orkar inte berätta om planerna, för att sen behöva förklara allt, samtidigt som jag går igenom ett misslyckande igen. Men nu vill jag lyckas! Det räcker med misslyckanden.
 
Jag kommer köra bil själv (tre timmarna fram och tillbaka till kliniken) imorgon. Min sambo har valt att arbeta. Jag förstår honom. Det kostar ju på om båda ska ta ledigt varje gång. Men det känns som att det kommer bli en lång bilresa. På hemvägen har jag i alla fall förhoppningsvis vårt embryo som sällskap. Tänk att man redan kan längta så mycket efter något så litet. Men jag har ju längtat i över ett och ett halvt år nu.
1 Rosalegobitar :

skriven

Stort lycka till i morgon jag ska hålla tummarna!

Svar: Tack det behöver jag :)
langtaneftersyskon.blogg.se

2 Lin:

skriven

Lycka till idag!! Tänker på dig och ditt lilla embryo! Hoppas bilresan går bra. Stoooor kram

Svar: Tack! Är framme och väntar på min tur nu :) Kram
langtaneftersyskon.blogg.se

3 Maria :

skriven

Är med dig i tankarna! Den här gången blir det bebis❤Kram

Svar: Åh vad jag hoppas att du har rätt! :) Jag vill tro att det blir så. Kram
langtaneftersyskon.blogg.se

4 khaleesi:

skriven

Tänker på dig idag och hoppas allt går bra och det äntligen blir eran tur nu. :)

Svar: Tack vännen! Kram
langtaneftersyskon.blogg.se

5 Lina:

skriven

Hoppas att det går bra!

Svar: Tack! Jag håller mina tummar för dig imorgon!
langtaneftersyskon.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: